FitnessDiet Banner 1 FitnessDiet Banner 2 FitnessDiet Banner 3

Catering Dietetyczny

Nowość! Treningi personalne 2 w 1

Zdrowie przede wszystkim

ZAMÓW ON-LINE DZISIEJSZE MENU

Menu

NASZE DIETY:

STANDARD

WEGE

BEZGLUTENOWA

SPORT

BEZ LAKTOZY


Sprawdz co Nasz szef kuchni przygotuje specjalnie dla Ciebie!

W zestawie dietetycznym Fitness Dieta znajdziesz:
- 5 pełnowartościowych, świeżych, hermetycznie zapakowanych posiłków wspomagających Twój cel żywieniowy,
- zdrowe sosy naszej produkcji, które podkreślą smak dietetycznych potraw (sosy dołączone są do niektórych potraw)

Nasze menu jest układane przez doświadczonych dietetyków. Dzięki temu, masz pewność, że jest ono tworzone zgodnie z zasadami racjonalnego odżywiania, odpowiednio zbilansowane i zawiera ustaloną ilość kalorii.

Posiłki komponujemy z produktów, które przy stosunkowo niskiej wartości kalorycznej są bogate w witaminy, minerały oraz inne cenne składniki odżywcze mające dobroczynny wpływ na zdrowie i samopoczucie. Nasi kucharze stosują odpowiednie metody obróbki termicznej, aby dania były niskokaloryczne i nie traciły wartości odżywczych. Przede wszystkim jednak wykorzystują całą swoją wiedzę i fantazję kulinarną do tworzenia smacznych i urozmaiconych potraw.

Przykładowe menu:

Dzień 1
Śniadanie: Ryż na mleku z jabłkiem i bananem
II Śniadanie: Jogurt grecki z kawałkami brzoskwini i otrębami pojemnczek 50 ml
Obiad: Potrawka z kurczaka w delikatnym sosie słodko - kwaśnym podana z ryżem brązowym i surówką z marchewki
Podwieczorek: Galaretka z owocami
Kolacja: Jajko sadzone na liściach sałaty i rukoli posypane szczypiorkiem

Dzień 2
Śniadanie: Szynka nadziewana pastą jajeczną,świeże warzywa, bułka pełnoziarnista
II Śniadanie: Plastry mozarelli z pomidorem
Obiad: Kurczak w sosie meksykańskim z kaszą jęczmienną z surówką z kapusty białej
Podwieczorek: Mieszanka bakalii
Kolacja: Zupa krem - Barszczyk ukraiński z fasolą z grzankami

Dzień 3
Śniadanie: Twarożek z rzodkiewką i jogurtem naturalnym, ciemne pieczywo
II śniadanie: Koktajl owocowy na bazie maślanki
Obiad: Filet z łososia grilowany podany ze świderkami razowymi, szpinakiem czosnkowym i liśćmi sałaty skropionymi oliwą z oliwek
Podwieczorek: Mix wafelków ryżowych posmarowanych niskosłodzoną konfiturą porzeczkową
Kolacja: Dietetyczne gołąbki z sosem pomidorowym

Dzień 4
Śniadadnie: Naleśniki z mąki pelnoziarnistej z twarogiem
II śniadanie: Miseczka mandarynek z orzechami ziemnymi
Obiad: Strogonoff drobiowy z ryżem brązowym i mizerią
Podwieczorek: Świeży owoc
Kolacja: Leczo warzywne

Dzień 5
Śniadanie: Jajko na twardo z sosem chrzanowym
II śniadadnie: Mleko z musli tropikalnym
Obiad: Spaghetti Bolognese
Podwieczorek: Ogórek nadziewany twarożkiem ziołowym
Kolacja: Sałatka brokułowa z fetą, czerwoną fasolą, oliwkami i sosem jogurtowym